crazys666

Direktlänk till inlägg 22 november 2015

Tack för din hemska personlighet

Av Sarah - 22 november 2015 11:28

Rent logiskt sett borde jag bli förbannad över alla de lögner du sprider om oss.
Jag borde bli arg och sårad över allt skit du väller ur dig och kallar både mig och de jag älskar.
Men istället väljer jag att vara den mer mogna personen av oss.
Så jag vill tacka dig!
Så det tänker jag göra nu :)


Tack för att du ljuger och manipulerar folk med dina lögner.
Sanningen brukar komma fram till slut och då lär du få det jobbigt att försöka bortförklara dig.


Tack för att du trakaserar oss dagligen och för att du kallar både mig och min sambo för både det ena och det andra
i hopp om att det ska få oss att gå isär.
Det gör istället att vi blir tajtare och får oss att komma närmare varann.
Vi blir starkare som personer och tack vare att vi har varann så påverkas vi inte av
dig :)

varje gång det är något nytt skitsnack som kommer via sms eller messenger FB eller vanliga ryktesvägen
så skrattar vi lika gott åt det varje gång av flera skäl.
Hur kommer det sig?
Jo för att det är inte oss det är fel på.
Det är inte vi som går dag ut och dag in och är så pass missnöjda med vårat egna liv att vi måste sabotera för andra.
För att dom har det bättre eller för att dom mår bättre.
Vi skrattar då vi inser hur lågt en människa kan sjunka genom att sprida lögner och förtal.


Nej jag blir inte arg och nej jag blir inte ledsen.
Varken av de ord du kallar mig. Eller av de rykten du sprider om mig.
Jag tycker däremot att det är både synd och tragiskt att man väljer att lägga ner så pass mycket tid på
att försöka förstöra för andra istället för att gå vidare med sitt liv.
För tänk efter är det inte dags att göra det efter så här lång tid ?


Visst jag kan förstå din ilska mot mig det gör jag faktiskt.
Du hade allt!
Du hade en underbar man i ditt liv.
Du hade hus och 2 barn som älskade dig.
Du hade det gott ställt och någon som alltid "städade" upp efter dig då du gjort bort dig.


Att du sumpade det hela på mer än ett sätt genom åren är däremot inte mitt fel.
Innerst inne tror jag att du insett detta och därför beter du dig som du gör.
Men hur som helst så återgår vi till det jag ville ha sagt.

Tack för att du sumpade det!
Tack för alla misstag som du gjorde och för att du betedde dig som du gjorde!
Tack för att du behandlade han som skit och för att du var en stövel.


För tack vare att du gjorde de gav det mig möjligheten att träffa mannen i mitt liv =)
Dvs en helt fantastisk person med en underbar personlighet.
Jag kommer aldrig på något sätt såra eller behandla han illa.
Han förtjänar att bli behandlad med respekt o ömhet.
Han förtjänar att få höra hur underbar han är varje dag och det är precis
vad jag tänker fortsätta med.
För det är just vad han är helt UNDERBAR på alla sätt.
Bara genom att titta på han så inser man hur pass varm och ödmjuk han är som person.


Så slutligen TACK för att du gjorde det möjligt för mig att hitta den perfekta mannen.
Utan ditt beteende så hade det inte varit möjligt.








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 27 december 2017 15:58

Det talas om att Sverige är ett fritt land där man har rätt till sin egna åsikt. Man har rätt att själv välja vem man umgås med och vad man tycker och tänker om folk. Man behöver inte tycka om alla och man behöver inte umgås med folk som utnyttja...

Av Sarah - 9 februari 2017 16:11

Den senaste tiden har vi märkt att Emelie ljuger betydligt mer än tidigare. Vi har pratat om det säkert 100gånger senaste året att alltid hålla sig till sanningen. Men det märks väldigt väl när Emelie umgåtts med fel personer. Hon har en del &r...

Av Sarah - 15 januari 2017 00:00

Det blev ingen fika! Tack och lov!! Det var väl lika bra det egentligen. Varken jag eller någon av de andra i familjen här hemma är väl egentligen ledsna eller förvånade över att hon inte dök upp… Jag tror egentligen att Alex vet om att ho...

Av Sarah - 5 januari 2017 21:46

Mattias vara nere på möte med HVB hemmet igår. Det gick väl inte så värst bra från vad jag förstod då han kom hem efter en stund. Tydligen riskerar Alexandra att bli avstängd från skolan efter att ha gett sig på en annan elev. Själv är jag inte...

Av Sarah - 2 december 2016 15:15

Eftersom det är så många diskussioner angående mig och Alexandra och vårt "bråk" som vi har eller kanske man ska kalla det att jag har satt ner foten och inte accepterar hennes beteende längre. Jag köper inte hennes sätt, lögner eller snyfthistorie...

Ovido - Quiz & Flashcards