crazys666

Direktlänk till inlägg 12 december 2015

Förtal lögner och trakasserier

Av Sarah - 12 december 2015 11:06

Ikväll är det dags för julbord med jobbet man får ta med sin repsektive så jag och min underbara man ska åka till Väderstad ikväll :)


Detta julbord har det varit snack och tjabb om länge från sambons ex det började redan innan vi fick inbjudningarna.

Så i början när alla påhopp och anklagelser kom via sms och samtal fattade vi ingenting.

Det mesta handlade om hur jag tydligen skulle ha gjort så hennes nuvarande som började jobba inom samma firma som vikarie inte fick komma på julbordet.

Vad konstigt sa jag vi har inte ens fått några inbjudningar så jag har ingen aning om vad dom yrar om.


Veckorna gick påhoppen och anklagelserna fortsatte om att allt var mitt fel.

Det enda jag bad om när han klev in på kontoret den där dagen för att söka tjänsten var att jag skulle slippa jobba ihop med han på samma städ. Jag var väldigt tydlig med att säga att det inte gjorde något om han var i samma firma och städade på var sitt håll. Men att vi som sagt inte skulle sättas i samma hemstäd eller på samma företagsstäd.


Till slut fick vi inbjudningarna från chefen.

Jag fick en förklaring på hur det låg till om varför han inte kunde komma på julbordet.

Fick även höra att han fick en kompensation istället och att det var lugnt för hans del att dom löste det så sett.

Trots detta så fortsatte anklagelserna och svartmålningarna om hur allt var mitt fel att jag var en jävla subba kärring osv hur jag var den skyldiga till allt som hänt glåporden och påhoppen kom både från modern och den äldsta dottern.


Det kvittar vad man säger eller om man försöker förklara så verkar dom inte förstå eller om dom nu inte vill förstå.

Dom är fullt inställda på att knäcka oss.

Efter att dom nu försökt sänka min sambos psyke och insett att det inte funkar så har dom bytt taktik och nu gett sig på att sänka mig. Denna psykiska misshandel har pågått över 1.5år

Modern har till och med gått så pass långt att hon kontaktat min chef på fyllan och kört sitt race med att det är inte henne det är fel på utan det är mig och att jag som har psykiska problem .


Tack och lov så har jag en förstående chef som läser av folk bra och ser folk för vad dom är.

Fortsätter det så här så kommer jag gå till polisen för att se vad man kan göra åt saken.



 











 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 27 december 2017 15:58

Det talas om att Sverige är ett fritt land där man har rätt till sin egna åsikt. Man har rätt att själv välja vem man umgås med och vad man tycker och tänker om folk. Man behöver inte tycka om alla och man behöver inte umgås med folk som utnyttja...

Av Sarah - 9 februari 2017 16:11

Den senaste tiden har vi märkt att Emelie ljuger betydligt mer än tidigare. Vi har pratat om det säkert 100gånger senaste året att alltid hålla sig till sanningen. Men det märks väldigt väl när Emelie umgåtts med fel personer. Hon har en del &r...

Av Sarah - 15 januari 2017 00:00

Det blev ingen fika! Tack och lov!! Det var väl lika bra det egentligen. Varken jag eller någon av de andra i familjen här hemma är väl egentligen ledsna eller förvånade över att hon inte dök upp… Jag tror egentligen att Alex vet om att ho...

Av Sarah - 5 januari 2017 21:46

Mattias vara nere på möte med HVB hemmet igår. Det gick väl inte så värst bra från vad jag förstod då han kom hem efter en stund. Tydligen riskerar Alexandra att bli avstängd från skolan efter att ha gett sig på en annan elev. Själv är jag inte...

Av Sarah - 2 december 2016 15:15

Eftersom det är så många diskussioner angående mig och Alexandra och vårt "bråk" som vi har eller kanske man ska kalla det att jag har satt ner foten och inte accepterar hennes beteende längre. Jag köper inte hennes sätt, lögner eller snyfthistorie...

Ovido - Quiz & Flashcards