crazys666

Direktlänk till inlägg 26 juni 2016

Hundgård

Av Sarah - 26 juni 2016 21:05

Ikväll har jag passat på att rensa upp bakom vedboden här hemma.

Bakom allt sly och buskar gömde sig ca 28 kvadratmeter    

Det är långt ifrån klart med utrensningen men det går framåt iallafall och förhoppningsvis står hundgården på plats inom kort eftersom sotis älskar att vara utomhus så tror jag att det kommer bli kanon med en rastgård till henne :)

Storleken har jag inte kommit fram till vad som blir bäst för henne än men det finns en hel del att välja på.

17, 20, 23, 27 kvadratmeter. 

Det lutar åt en 23kvm men vi får se vad det slutar med.



Alexandra ringde och beklagade sig åter en gång igår över att hennes mor ringt och härjat på henne.

Vi rådde henne att blockera numret eller byta simkort.

Eftersom det tydligen inte "gick" att blockera fick det bli ett byte av sim.

Men när personalen på hemmet pratade med henne om det vägrade hon.

Ett väldigt vanligt scenario då det gäller henne.

Hon är väldigt duktig på att snyfta och söka ömkan.



Men sen beter hon sig som vanligt och vänder kappan efter vinden och gör oss till synda bockar och påstår att det är vi som tvingar henne till att göra det.

Hade hon verkligen velat komma bort från sin mor och hennes hemska beteende och hennes lögner och påhopp så hade hon varken ringt eller umgåtts med henne dagligen.


Tur att jag inte går på hennes snyfthistorier mer.

Utan att jag läser av henne för vad hon är.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 27 december 2017 15:58

Det talas om att Sverige är ett fritt land där man har rätt till sin egna åsikt. Man har rätt att själv välja vem man umgås med och vad man tycker och tänker om folk. Man behöver inte tycka om alla och man behöver inte umgås med folk som utnyttja...

Av Sarah - 9 februari 2017 16:11

Den senaste tiden har vi märkt att Emelie ljuger betydligt mer än tidigare. Vi har pratat om det säkert 100gånger senaste året att alltid hålla sig till sanningen. Men det märks väldigt väl när Emelie umgåtts med fel personer. Hon har en del &r...

Av Sarah - 15 januari 2017 00:00

Det blev ingen fika! Tack och lov!! Det var väl lika bra det egentligen. Varken jag eller någon av de andra i familjen här hemma är väl egentligen ledsna eller förvånade över att hon inte dök upp… Jag tror egentligen att Alex vet om att ho...

Av Sarah - 5 januari 2017 21:46

Mattias vara nere på möte med HVB hemmet igår. Det gick väl inte så värst bra från vad jag förstod då han kom hem efter en stund. Tydligen riskerar Alexandra att bli avstängd från skolan efter att ha gett sig på en annan elev. Själv är jag inte...

Av Sarah - 2 december 2016 15:15

Eftersom det är så många diskussioner angående mig och Alexandra och vårt "bråk" som vi har eller kanske man ska kalla det att jag har satt ner foten och inte accepterar hennes beteende längre. Jag köper inte hennes sätt, lögner eller snyfthistorie...

Ovido - Quiz & Flashcards